/home/www/trademax/slick.se/wp-content/themes/naya-lite/lib/css/custom-css.css is not writeable.
Copy the generated css from the text area below and paste it in the file above.



Olika sätt att gå ner i vikt

Sommaren närmar sig med stormsteg, och för er som hade i åtanke att försöka göra något åt formen inför sommaren och stränderna kan nog slappna av lite, för det kommer inte att hända speciellt mycket innan solen steker på oss alla. Med det sagt så vill jag bara ta ner förväntningarna på era egna viktnedgångar. För det är långt ifrån lätt. Att gå ner i vikt är svårt, kanske det svåraste du behöver göra eftersom att det många gånger kommer att handla om att du måste sluta med något som du verkligen har gillat de senaste åren av ditt liv. Det är ett faktum som du måste inse, och det är den krassa sanningen.

Men för att ge er hopp; det finns fortfarande bra och enklare sätt att gå tillväga för att komma tillrätta med de där extrakilona som ni har på era kroppar. Jag har länge kämpat med min egen vikt och haft det jobbigt i perioder, men jag har kommit fram till att en blandning mellan tre olika saker har gjort att jag har förlorat vikt på ett väldigt tydligt och effektivt sätt. Jag vet att det skiljer sig från person till person, men att dela med mig av mina egna erfarenheter är det minsta jag kan göra för er som läser. Kanske är det så att mitt sätt att lösa det på faktiskt också kommer att fungera för er i slutändan? Det är i vilket fall vad jag hoppas.

Så här kommer då alltså mina tre steg, eller förändringar, som jag vidtagit för att nå en lägre vikt:

1. Träning
Det kommer man nog aldrig att komma ifrån, hur mycket man än vill ta sina genvägar i livet. För att du ska kunna göra av med den energi som finns i fettet på din kropp så måste du röra på dig för att förbränna den. Det finns ju inget som magiskt förtrollar bort ditt fett. Visserligen är det så att vi hela tiden förbränner fett, men vi sätter i oss desto mer så att det blir ett överskott på energi. Tränar vi, på olika sätt, utnyttjas energi rätt.

2. Mindre portioner
Jag kommer nog aldrig att sluta tycka om mat, och jag tänker inte offra min kärlek till olika maträtt bara för viktnedgång. Jag äter ungefär som jag brukar, men portionerna är betydligt mindre än de har varit tidigare. Det gör att jag fortfarande får den goda maten som jag vill ha, men att den inte påverkar mig lika negativt.

3. Måltidsersättning
Det här är ett sätt att ge extra kraft till de mindre portionerna och den ökade träningen. Genom att plocka bort en, eller flera, måltider varje dag och istället äta någon form av måltidsersättning gör att du får i dig sådana saker som inte kommer att resultera i onödig fettenergi. Jag säger inte att man helt och hållet ska leva på måltidsersättningarna, men att det är väldigt bra att ha med i ekvationen. Är ni nyfiken på var jag köper mina måltidsersättningar så kan ni se produkterna här.

Det här har alltså varit mitt framgångsrika recept på att gå ner i vikt, och är det så att ni har fastnat i er egen viktminskning så uppmanar jag er till att prova på mitt sätt. Det är ingen garanti att det fungerar, men det skadar definitivt inte att försöka!

Leave a Reply

© 2017.